Haqqımızda

RəhbərlikKaryeraLisenziya və mükafatlarİnkişaf tariximiz

ISO 10002:2018

“Sağlam Ailə”MMC İSO 10002:2018 standartının tələblərini nəzərə alaraq   və  Azərbaycan Respublikasının və  Səhiyyə Nazirliyinin qanuni qaydalarına  uyğun olaraq müştərilərinə laborator təhlil, poliklinik və  instrumental müayinə  xidmətləri  təqdim edir. Bununla əlaqədar olaraq o,

  • müştəri məmnuniyyətini pasiyentlərin gözləntilərinə uyğun şəkildə təmin etməyi əsas prinsip kimi müəyyənləşdirmiş;
  • xidmətin keyfiyyətini və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün davamlı təkmilləşdirməni qəbul etmişdir.

Təklif etdiyimiz xidmətlərdə “Maraqlı Tərəflərə Yönümlü İş” və “Maraqlı Tərəflərin Məmnuniyyəti” əsas anlayışımızdır.“Sağlam Ailə”MMC- bütün maraqlı tərəflərin təkliflərini, tələblərini və narazılıqlarını xidmətin göstərilməsinin yaxşılaşdırılması üçün bir fürsət kimi görür. Hər cür təklif, sorğu və şikayətlər  ”Maraqlı Tərəflərin Məmnuniyyəti Qaydaları” çərçivəsində qiymətləndirilir.

“Sağlam Ailə” MMC həmçinin -Şikayətlərə baxılma prosesini müəyyənləşdirmək və aktiv şəkildə həyata keçirmək öhdəliyini üzərinə  götürür. Bununla əlaqədar olaraq rəhbərlik:

  • Müştəri məmnuniyyətinin səviyyəsini  artırmaq, daxil olan bütün şikayətləri həll etmək və rəylərə açıq, (müştəri şikayətləri də daxil olmaqla) müştəri yönümlü mühit yaratmaqla Təşkilatın göstərdiyi  xidmətləri, o cümlədən müştəri xidmətlərini təkmilləşdirmək qabiliyyətini gücləndirir;
  • Mövcud və müəyyən edilmiş kommunikasiya kanallarını maraqlı tərəflərin ixtiyarına verir;
  • Maraqlı tərəflərdən gələn hər bir bildirişi diqqətlə qiymətləndirir və bunu xidmətlərin təkmilləşdirilməsi üçün bir fürsət kimi görür;
  • O, hər zaman maraqlı tərəflərini dinləməyə, problemləri ilə məşğul olmağa və həlli üçün lazımi dəstəyi verməyə hazırdır;
  • O, maraqlı tərəflərin bildirişlərini ədalətli, obyektiv və qərəzsiz şəkildə idarə edir;
  • Göndərilən hər bildirişə ən qısa zamanda cavab verir;
  • O, öz maraqlı tərəflərini vaxtında məlumatlandırmağa önəm verir;
  • Maraqlı tərəflərin şikayətlərini qiymətləndirərkən heç bir ödəniş tələb etmir;
  • Maraqlı tərəf öz şəxsi məlumatlarını məxfi saxlayır;
  • Aydın, başa düşülən və dəqiq məlumat verir;
  • Effektiv, real və tətbiq edilə bilən həllər təklif edir;
  • Maraqlı tərəfləri ilə uzunmüddətli əlaqələr qurmağı hədəfləyir;
  • Qanunlara və qanuni öhdəliklərə ciddi şəkildə riayət edir.

           PRİNSİPLƏRİMİZ

  • Qanuni qaydalara riayət etmək;
  •  Müştəri gözləntiləri və məmnuniyyətinə əsaslanan xidmətin göstərilməsi;
  •  Müştərilərlə  ünsiyyətində mehriban, nəzakətli və  yardımsevər olmaq;
  •  Müştəri tələb, ehtiyac, təklif və şikayətlərinə həssas və həll yönümlü olmaq;
  •  Müştəri tərəfindən bildirişlərə sürətli yanaşma  və effektiv əks əlaqənin qurulması;
  •  Hər bir müştəriyə bərabər yanaşmaq və  xidmət göstərmək;
  • Müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün xidmət keyfiyyətini davamlı olaraq təkmilləşdirmək.
  • Maliyyə şərtləri və resursları çərçivəsində həllər təklif edir. O, şikayətçiyə verilən həll yollarının effektivliyini təsdiq edir və şikayətçinin razılığını almaqla şikayəti ictimaiyyətlə bölüşür.

Qeyd olunan istiqamətlər üzrə məqsədlərə nail olmaq üçün mərkəzimizdə  beynəlxalq keyfiyyət standartlarına əsaslanan İnteqrasiya Olunmuş İdarəetmə Sistemi (İOİS) yaradılıb, tətbiq edilib və daimi təkmilləşdirilməklə işlək vəziyyətdə saxlanılır. Üzərimizə götürdüyümüz qeyd olunan öhdəliklərin  həyata keçirilməsi və daim nəzarətdə saxlamasına zəmanət veririk.

Sizə zəng edək?

Ad Soyad

Əlaqə nömrəsi