Vitamin və Mikroelementlər

Sink (Zn) nədir? Zn tərkibli qidalar hansılardır?

Sink insan sağlamlığı üçün çox faydalı bir mineraldır. Metabolizm, həzm və sinir sistemini idarə edən 300-dən çox fermentin funksiyasına təsir edir. Uşaqlıq, gənclik və hamiləlik dövründə inkişafı dəstəkləyən minerallardan biridir. İmmun sistemini, dəri sağlamlığı, DNT sintezi və protein istehsalı üçün lazımlıdır. Sink çatışmazlığı qısa boyluğa, dad və qoxu hissi ilə əlaqədar problemlərə səbəb olur. İnsan bədəni sink toplaya bilmədiyi üçün lazımlı miqdar mütəmadi olaraq alınmalıdır. Yetişkinlərdə sink səviyyəsini qorumaq üçün gündə orta hesabla 8-11 mq lazımdır.

Sinkin faydaları nədir?

  • Dərini təmizləmək və gözəlləşdirməklə məşhurdur.
  • Saçları parlaq edir və təbii görünüş verir.
  • Yetkinlik yaşının sürətli bərpa olunması və cinsi hormonların aktivliyi baxımından əhəmiyyətli bir yerə sahibdir.
  • Bədəndən soyuqdəymə, qrip və bənzəri xəstəliklərdən qurtulmaq üçün idealdır.
  • Herpes kimi xəstəliklərdən asanlıqla qurtulmanıza imkan verir.
  • Dırnaqları gücləndirir və sərtləşdirir.
  • Böyümə hormonunun ifrazını sürətləndirir.
  • Menstruasiya ağrılarını aradan qaldırır, sonsuzluq problemlərini aradan qaldırır.
  • Sümük quruluşunda əhəmiyyətli bir inkişaf təmin edir.

Sink haqqında ətraflı məlumat üçün keçid edin

Sink hansı qidaların tərkibində vardır?

Sink mineralıyla zəngin olan ən vacib qida mənbələri qırmızı ət və istiridyədir.

Hindi əti

Hindi əti zəngin sink mənbəyidir. Ət yeməklərində toyuq yerinə hinduşka istifadə edərək daha çox sink əldə edə bilərsiniz.

Quzu əti

Quzu əti ən vacib sink qaynaqlarından biridir. 100 qramda 6.7 mq sink vardır ki, bu da gündəlik sink ehtiyacımızın  45%-nə cavab verir.

Quzu əti eyni zamanda bir çox vitamin və mineralın zəngin mənbəyidir. Sinkə əlavə olaraq, quzu ətinin tərkibində; B12 vitamini, riboflavin, selenyum, niasin, fosfor və dəmir vardır.

Balqabaq toxumu

Balqabaq toxumlarında sink var. 100 qram balqabaq toxumu 6.6 mq sink vardır ki, bu da gündəlik ehtiyacın 44 faizini ödəmək üçün kifayətdir. Balqabaq toxumu yağı sink mənbəyi kimi də istifadə edilə bilər.

Araşdırmalara  görə, balqabaq toxumu və balqabaq toxumu yağı, menopauzadan sonrakı qadınlarda süd vəzi  xərçəngi riskini azalda bilər. Balqabaq toxumu prostat sağlamlığı üçün faydalıdır və zehni sağlamlığınızı yaxşılaşdırır.

Sarımsaq

Sarımsağın tərkibində bir miqdar sink var. Sarımsağın saç tökülməsinə qarşı təsiri, əsasən sink tərkibinə görədir. Aydındır ki, təkcə sarımsaq gündəlik sink ehtiyacınızı ödəmir, ancaq digər faydalarını da nəzərə alsanız, sarımsaq sink mənbəyi kimi qəbul edilə bilər.

Fıstıq

Fıstıq da vacib sink mənbələrindən biridir. Yeganə problem yer fıstığının kifayət qədər kalori olmasıdır. 100 qram fıstıq təxminən 317 kaloridir.

Mal qaraciyəri

Mal qaraciyəri yaxşı bir sink mənbəyidir. İstədiyiniz şəkildə bişirib yeyə bilərsiniz.

İspanaq

Ispanaq ən yaxşı sink mənbəyi olmaya bilər, lakin ən yaxşı tərəvəz sink mənbələrindən biridir. Bundan əlavə, ispanaq ümumi sağlamlığımız üçün son dərəcə faydalı olan digər mineralları da ehtiva edir. (Dəmir kimi.)

Ağ göbələk

Əkin göbələyi olaraq da tanıdığımız və yeməklərimizə əlavə etdiyimiz ağ göbələk, 100 qramda təxminən 8 mq sink mineral ehtiva edir.

Kakao

Kakao tozunda iltihab və xəstəliklərin qarşısını alan iki flavonoid-epikateşin və kateşin var. Bu flavonoidlər qan axını artırır və qan təzyiqinin aşağı düşməsinə kömək edir.

Yumurta sarısı

Yumurta sarısı bir sink anbarıdır. Lakin yumurtanın sarısı ümumi xolesterol səviyyəsini bir az artıra bilər, hətta sink qəbulu üçün belə, xolesterol probleminiz varsa gündə 1 yumurtadan çox istehlak etməyinizi məsləhət görülmür.

Noxud

Noxud sink mənbəyidir. Digər bitki mənşəli birləşmələr və faydalı vitaminlər də ehtiva edir.

Susam

Susam bol miqdarda sink və kalsium mənbəyidir. İnkişaf çağındakı uşaqların susamdan əldə etdikləri küncüt və ya taxinini yemək çox faydalıdır, ehtiyac duyduqları sink və kalsiumu da oradan qarşılaya bilərlər.

Dana əti

Yağsız qəbul edildikdə, tərkibində xolesterolu da az olan mal əti heyvan mənşəli sinkinin yaxşı bir mənbəyidir.

Lobya  və Mung Fasulyesi

Fasulye və böyrək lobya həm yaxşı sink mənbəyidir, həm də sağlam tərəvəz zülalının mənbəyidir.

Sink ehtiyaclarınızı ət və qaraciyər əvəzinə bitkilərdən ödəmək istəyirsinizsə, lobya, böyrək lobya və mung fasulyəsini seçə bilərsiniz.